Laptop futár

Miért hasznos a laptop futár? 

Nem szükséges elromlott laptopját behoznia személyesen valamelyik szervizünkbe, ha szeretné, futárt is tudunk küldeni érte, aki hozza - viszi laptopját egész Magyarország területén.

Mi történik a laptop futár megrendelése esetén?

  • 1. Beérkezik hozzánk interneten keresztül a nyomtatvány.
  • 2. Kollégáink rögzítik a rendszerünkben az adatait.
  • 3. A futár cég(GLS) 2 munkanapon belül felveszi Öntől a laptopot. (SMS-ben értesítik a felvétel pontos időpontjáról)
  • 4. A futár cég(GLS) behozza hozzánk a laptopját, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és munkalapot készítenek a laptopról. 
  • 5. Munkatársaink megvizsgálják, hogy mi a hibája, mennyi idő a javítása, és mennyibe kerül.
  • 6. Értesítjük Önt telefonon a költségekről, a várható javítási időről.
  • 7/A. Beleegyezése esetén megkezdjük a javítást. Amint elkészült a javítás, küldünk e-mailben egy számlát a javításról, amit átutalással / utánvéttel tud kiegyenlíteni. 
  • 7/B. Amennyiben nem javítható a laptopja, akkor futárral visszaküldjük Önnek, és csak a futár költségét kell megtérítenie, ami összesen 5 000 Ft (2 500Ft / alkalom). 
  • 7/C. Amennyiben meg tudjuk javítani laptopját, de Ön nem kéri a javítást, akkor visszaküldjük a laptopját. Ekkor a bevizsgálási díjat, illetve a futár díjat kell megtérítenie. 5 000 Ft a futár díja, és 6 000 Ft a bevizsgálási díj.
  • 8. A futár cégtől(GLS) kap egy értesítést SMS-ben, hogy mikor viszi vissza a laptopját.

Hogyan csomagolja be a laptopot?

  • Lehetőség szerint az eredeti csomagolásába vagy egy karton dobozba csomagolja be a laptopot.
  • Ügyeljen arra, hogy a laptop és a laptop töltője se tudjon mozogni a karton dobozban. Mindenképpen tömje ki habszivaccsal / buborékos fóliával / rugalmas térkitöltő anyaggal a karton dobozt.
  • A laptop töltőt a laptop mellé csomagolja, és ne a tetejére tegye rá.  Szállítás közben betörheti a kijelzőt, összekarcolhatja a laptopot. 
  • A szatyor / táska / fólia / nejlon / papír nem megfelelő csomagolás, így nem lesz védett a laptopja, ebben az esetben biztosan sérülni fog a laptopja. (a csomagszállító cégek a csomagokat automata szalagos szortírozó gépekkel válogatják szét, ahol a csomagok többször átfordulnak / egymáshoz érnek) 

Mit tegyen a dobozba?

A hibás laptopot, a laptop töltőjét, illetve egy lapot, amire írja rá a nevét, címét és a telefonszámát. 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A bejelentéstől számítva a futár 2 munkanapon belül veszi fel a laptopot. További 1 munkanap, míg hozzánk elhozza. A hiba bevizsgálása normál esetben 3 – 5 munkanapig tart (sürgős esetben 1-2 munkanap), a javítás 1 – 3 munkanap között, attól függően, hogy mi a probléma a laptoppal, és mennyire sürgős a javítás Önnek. A futár cég tőlünk 1  munkanap alatt viszi vissza Önhöz a laptopját. Átlagosan 7 munkanap szokott lenni az átfutási idő.








    Nem sürgős a bevizsgálásIgen, sürgős a bevizsgálás
    Acer Laptop Szerviz
    blank
    Asus Laptop Szerviz
    Dell Laptop Szerviz
    Fujitsu Laptop Szerviz
    HP Laptop Szerviz
    blank
    Lenovo Laptop Szerviz
    blank
    blank
    MSI Laptop Szerviz
    blank
    Samsung Laptop Szerviz
    Sony Laptop Szerviz
    Toshiba Laptop Szerviz