Gyakori kérdések

Általános kérdések

Házhoz is jönnek?
Igen, házhoz is megyünk Budapest és vonzáskörzetében. Otthonában / üzletében is javítunk számítógépeket, laptopokat, hálózatot építünk ki / fejlesztünk, / javítunk, nyomtatót üzemelünk be / összekötjük eszközökkel.  
Hol találom a céges információkat?
A céggel kapcsolatos információkhoz kattintson ide 
Javítanak táblagépeket / tableteket?
Igen, szoftveresen, és hardveresen is. Egyedül a kijelző cserével nem foglalkozunk. Pl. betört. (a legtöbb modellhez nem gazdaságos a kijelzőnek a cseréje, mert majdnem annyiba kerül, mint az eszköz új ára) 
Javítanak asztali számítógépet / PC-t?
Igen, javítunk asztali számítógépeket (PC-t). Gyártó és típusfüggetlenül. 
Javítanak nyomtatókat?
Ha fizikailag hibásodott meg a nyomtató (nem nyomtat, féloldalasan húzza be a papírt, nem kapcsol be, üres lapot nyomtat) azzal nem foglalkozunk, mert a legtöbb esetben többe kerül a javítás, mint a nyomtató értéke. Ha működik a nyomtató, csak nem tudja összekötni a számítógéppel / laptoppal, akkor abban tudunk segíteni. Pl. hálózatba kötni, vagy az eszközillesztő programot telepíteni.  
Javítanak monitorokat?
Nem javítunk monitorokat. A legtöbb esetben többe kerül a monitor javítása, mint a monitor használt értéke. A legtöbb esetben újat érdemes venni, ha a monitor elromlik. Ha nagy értékű monitorról van szó (100 ezer forintnál többe került), akkor célszerű kimondottan a monitor gyártóját felkeresni a javítással.  
Javítanak mobiltelefonokat?
Nem javítunk mobiltelefonokat. 
A szervizelés közben el fognak veszni a személyes adataim / fájljaim?
Amikor a készüléket (számítógép / laptop / táblagép / merevlemez / bármilyen adathordozó) leadja javításra a szervizünkbe, akkor a munkatársaink rögzítik a munkalapon (amiből Ön is kap egy másolatot), hogy van e bármilyen fontos adat az eszközön. Amennyiben van, akkor biztosan nem fogunk törölni róla semmit sem. Sőt, ha szükséges biztonsági mentést is készítünk róla. Ha nincs rajta fontos adat, akkor is csak abban az esetben töröljük a készülék tartalmát, ha a készülék javításához ez elengedhetetlen. 
Mi a garancia arra, hogy a személyes adataimat nem nézik át / másolják le?
A munkatársak kiválasztásánál nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy csak becsületes és etikus munkatársakkal dolgozzunk együtt. Ez mindenki érdeke. A céges belső szabályzatunk, Magyarország és az Európai adatvédelmi törvénye is tiltja, hogy a munkatársaink bármilyen mappát vagy fájlt átnézzenek / másoljanak, ami nem feltétlenül szükséges a javításhoz. Minden javítási folyamat kamerával van rögzítve, hogy elkerülhessük a visszaéléseket.

LAPTOPokkal kapcsolatos KÉRDÉSEK

Milyen típusú laptopokat szervizelnek / javítanak?
Márkafüggetlenül mindegyiket: Acer. Asus. Dell. HP. Toshiba. Samsung. Sony. Lenovo. MSI. Fujitsu. Alienware. Albacom. Advent. Apple. Benq. Compaq. EMachines. Gericom. Gateway. IBM, LG, Medion, Packard Bell. 
Laptop akkumulátorra / töltőre van szükségem, tartanak készleten?
Akkumulátort nem tartunk készleten, de 1-3 munkanap alatt szinte minden típushoz be tudjuk szerezni után gyártottat és gyárit is. Laptop töltőt tartunk készleten a gyakori típusokhoz, a ritkább típusokhoz 1-3 munkanap alatt tudunk beszerezni. 
Árulnak új laptopokat?
Igen, egyedi megrendelésre. Részletekért kattintson ide
Árulnak használt laptopokat?
Igen, árulunk. Mind a két üzletünkben vannak kiállítva, amik azonnal elvihetőek. Részletekért kattintson ide.
Milyen fajta laptop meghibásodással kapcsolatban fordulhatok Önökhöz?
Mindegyikkel. Törés, alaplap hiba, kijelző hiba, nem induló Windows, adatmentés, felújítás, billentyűzet nem működik, lassú a laptop, stb. A részletekért kattintson ide

SZÁMÍTÓGÉPEKKEL kapcsolatos KÉRDÉSEK

Milyen típusú számítógépeket szervizelnek / javítanak?
Típustól és márkától függetlenül mindegyiket. Lehet az Brand számítógép (gyártó által összerakott). Pl. Dell, HP, Fujitsu. vagy akár egyénileg összeépített is. 
Milyen fajta számítógépes meghibásodással kapcsolatban fordulhatok Önökhöz?
Mindegyikkel. Nem kapcsol be, lefagy, nem indul a Windows. Nem talál egy adatot, nem indul el program. Lassú, stb. A részletekért kattintson ide. 
Elhajlítottam az alaplap / processzor lábait, tudnak benne segíteni?
Igen tudunk, meg tudjuk javítani. Viszont csak értékesebb alaplapoknál / processzoroknál érdemes a lábakat / tüskéket visszaigazítani, mert a visszaállítás költsége 12.000 - 36.000 forint között mozog, attól függően, mennyi láb hajlott el.

ELÉRHETŐSÉGGEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Szükséges időpontot foglalnom, ha javításra viszek egy számítógépet / laptopot?
Nem szükséges. Nyitva tartási időben bármikor leadhatja hibás készülékét. 
Nehéz parkolóhelyet találni az üzletek környékén?
Nem. Az üzletek kiválasztásánál az egyik fontos tényező volt a könnyű megközelíthetőség, és parkolási lehetőségek. Gyorsan lehet parkoló helyet találni az üzletekhez közel. A Budai üzletnél a Fazekas utca / Mária tér / Csalogány utca / Iskola utcában mindig van parkoló hely. A Pesti üzletnél a Thököly útról befordulva az Ilka utcába az első 150 méteren mindig van parkoló hely. A parkolás mind a két helyen díjköteles. 
Lehet bankkártyával / utalással fizetni?
Mind a két üzletünkben lehet bankkártyával fizetni. Előre utalás is lehetséges. Illetve ha futárral küldjük vissza a laptopot, akkor utánvétes fizetésre is van lehetőség.  
Hol találom a szervizeket?
Az üzletek elérhetőségéhez kattintson ide
Mikor vannak nyitva?
Nyitva tartási időben mindig nyitva vagyunk. Az üzletek nyitva tartásához kattintson ide
Szükséges előre fizetni bármilyen díjat? (bevizsgálás / javítás)
Nem szükséges a szervizbe leadáskor semmit sem fizetni. Fizetni mindig utólag kell, akkor amikor az  leadott készülékért jön.
Acer Laptop Szerviz
blank
Asus Laptop Szerviz
Dell Laptop Szerviz
Fujitsu Laptop Szerviz
HP Laptop Szerviz
blank
Lenovo Laptop Szerviz
blank
blank
MSI Laptop Szerviz
blank
Samsung Laptop Szerviz
Sony Laptop Szerviz
Toshiba Laptop Szerviz