MIÉRT NINCS / LASSÚ AZ INTERNET KAPCSOLAT?
MIÉRT NEM CSATLAKOZIK A LAPTOP A HÁLÓZATRA?
Sok oka lehet annak, ha nincs / lassú az Internet:
- Az internet szolgáltató egyik eszközével van probléma.
- A modem / router hibásodott meg.
- A vezeték nélküli (WiFi) / vezetékes hálózat (LAN) eszközillesztő programjával van probléma.
- Vírusos a rendszer.
- Túl messze van a laptop a routertől.
- Be van kapcsolva a repülési üzemmód.
- A hálózati beállítások el vannak állítva (nem megfelelő az átjáró / DNS kiszolgáló / IP cím)
- A WiFi kártya / hálózati kártya hibásodott meg.
- A WiFi kártyára nincs csatlakoztatva / elszakadt az antenna.
- A router vissza lett állítva a gyári állapotra.
- A router nincs jól beállítva.
- A laptop túlmelegszik / elhasználódott a merevlemeze.
- Túl sok hálózat van a környéken, és egymást zavarják.
- Több víruskereső / tűzfal van egyszerre telepítve a laptopra.
- Elavult az Internet hálózat, amit használ (DSL).
- Nem megfelelő jelszóval próbál a laptop feljelentkezni a hálózatra.
- A vezeték nélküli hálózatot zavarja valami (vezeték nélküli telefon, vezeték nélküli fejhallgató, bébiőr, mikrohullám sütő)
A Windows ezt üzenetet írja ki, ha valami hiba van az internet kapcsolattal: “nincs internet”.
Illetve a WiFi ikonon / hálózati ikonon egy sárga felkiáltójel jelenik meg.

Ha van internet, de lassúnak tűnik, akkor célszerű megmérni, hogy mennyi az adatátviteli sebesség. Erre sok megoldás létezik, az egyik legegyszerűbb a speedtest.net weboldalon megmérni. Internetezéshez legalább 5 – 10 Mbps, videózáshoz minőségtől függően 10- 50 Mbps letöltési (download) sebesség szükséges. Ha ezeknél a sebességeknél kisebb értékeket mér, akkor egész biztosan nem megfelelő az internet sebessége. A válaszidő (ping) 50 ms alatt kell legyen.

1. MEGKERESSÜK A HIBA OKÁT, HOGY MIÉRT NINCS / LASSÚ AZ INTERNET
Átnézzük az összes lehetséges hibalehetőséget, hogy miért nem működik megfelelően az Internet. Először a gyakrabban előforduló hibákat nézzük meg, majd haladunk a ritkább / bonyolultabb hibák felé. Egyszerűbb hibák: eszközillesztő program hiba, hibás hálózati beállítás, letiltott hálózat, vírus. Teszteljük az adott eszközt másik operációs rendszerrel is, így gyorsan ki tudjuk szűrni a szoftveres / hardveres problémákat.

2. KIJAVÍTJUK A HÁLÓZATI PROBLÉMÁT
Kijavítjuk a hibát. Hibától függően ez lehet egy helyes beállítás / rendszer újratelepítés / hardver elem javítás / hardver elem csere / eszközcsere.

3. TESZTELJÜK A JAVÍTÁS SIKERESSÉGÉT
A javítás után teszteljük, hogy mennyire lett gyors és stabil a vezetékes / vezeték nélküli internet.


Mit tegyen most?
Hozza el laptopját valamelyik szervizünkbe.
1. Amennyiben egy egyszerű beállítási probléma van (ki van kapcsolva a wifi, rossz az eszközmeghajtó program / le van tiltva a hálózat / el van állítva a hálózat, akkor azt a kollégák azonnal meg tudják oldani. Ennek a díja 0 Ft – 6 000 – forint között mozog és 30 percen belül elkészül.
2. Ha valami összetettebb probléma miatt nincs / lassú az internet, akkor nálunk kell hagynia a laptopot néhány munkanapra. Sürgős esetben 1 munkanapra. Kollégáink megvizsgálják, hogy miért nem működik megfelelően a hálózat, ezután telefonon / email-ben értesíteni fogják, hogy mennyi idő és mennyibe kerül a javítás. Amíg Ön nem egyezik bele a javításba, addig nem kezdjük meg a javítását.
Amennyiben nem a laptopnak, hanem az otthoni hálózatának van hibája, akkor azt csak a helyszínen lehet kijavítani. Ebben az esetben házhoz is tudunk menni Budapest és vonzáskörzetében.
Minden esetben egy teljeskörű bevizsgáláson esik át a laptopja. Ez azt jelenti, hogy nem csak a bejelentett hibával foglalkozunk, hanem átnézünk rajta minden egyéb hibalehetőséget (adattárolót, memóriát, hűtőrendszert, stb.).
MIÉRT MINKET VÁLASSZON?
100% GARANCIÁT VÁLLALUNK AZ ELVÉGZETT MUNKÁINKRA
Hiszünk magunkban. Tudjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb megoldást nyújtjuk Önnek. A munkánkért cserében csak abban az esetben kell fizetnie, ha a bejelentett hibát megoldjuk. Ha nem tudnánk megoldani, akkor nem kell fizetnie semmi sem. Se munkadíjat, se kiszállási költséget, se bevizsgálási díjat.
SZÁMÍTÓGÉPES PROBLÉMÁINAK A 99%-RA TALÁLUNK MEGOLDÁST
Szinte minden problémára találunk valamilyen megoldást. Több, mint tízezer különböző hibát oldottunk meg az évek alatt. Minden munkatársunk legalább 5 éve dolgozik számítógép és laptop szervizesként. Ezen felül folyamatosan képezzük munkatársainkat, ezért lépést tudunk tartani a számítástechnika gyorsan változó világával.
NINCSENEK REJTETT KÖLTSÉGEINK
Áttekinthető az árlistánk, pontosan kiszámolhatóak a javítási költségek meglepetések nélkül. Előre egyeztetjük Önnel a pontos munkadíjakat, az alkatrész költségeket, és csak az elfogadott árajánlat esetén kezdjük meg a javítást.
HELYSZÍNI KISZÁLLÁS ESETÉN ÓRADÍJAS SZOLGÁLTATÁSBAN DOLGOZUNK
Ha önnél kell valamilyen hibaelhárítást elvégezni, akkor egy időben egyszerre több hibát / laptopot / számítógépet is tudunk javítani. Ezért lényegesen kevesebbe kerül a hibák javítása, mint ha külön-külön tételesen számolnánk el a hibák javítását. Például: kiszállási díj, hiba meghatározása, portalanítás, periféria telepítése, programtelepítés, frissítések, reklámok eltüntetése, víruskereső telepítése, vírus irtás, router beállítás.
TÖBB MINT 20 000 ELÉGEDETT ÜGYFELÜNK VAN
Ügyfeleink 99,5%-a elégedett velünk. A Budapesti számítógép és laptop szervizek közül velünk a legelégedettebbek az ügyfelek a Google és a Facebook értékelések alapján.
MŰKÖDŐ, LEINFORMÁLHATÓ CÉG VAGYUNK
Több, mint 12 éve folyamatosan működünk. Ellenőrizheti, hogy kit hív ki otthonába / üzletébe és kire bízza személyes, céges adatait, számítógépét, laptopját, eszközeit. Az elérhetőségek menüpontnál megtalál rólunk minden fontos információt.
NÁLUNK TÉNYLEG ÖN A LEGFONTOSABB
Szervizünkben a lehető leggyorsabban kiszolgáljuk Önt, ez maximálisan 5 perc! Nálunk nem kell 25-30 percet várakoznia mire sorra kerül! Nem tartjuk fel, tudjuk, hogy az Ön ideje is értékes. Amíg Önt ki nem szolgáltuk, nem fogadunk telefonhívásokat, nem szolgálunk ki másokat, nem javítunk másik eszközöket, nem adminisztrálunk.
RENDELKEZÜNK TÖBB SZERVIZHELYISÉGEKKEL ÉS HÁZHOZ IS MEGYÜNK
Szükség esetén házhoz is megyünk, és ha lehetséges, akkor ott javítjuk meg eszközét. Illetve vannak olyan problémák amit csak Önnél lehet megjavítani, pl: internet és hálózati problémák. Előfordulnak olyan esetek is amikor nem lehet a számítógépet / laptopot szervizbe leadni, mert kényes adatok vannak rajta, vagy nélkülözhetetlen egy munkafolyamathoz.
TÁVOLRÓL IS TUDUNK SEGÍTENI ÖNNEK
Interneten keresztül be tudunk jelentkezni számítógépére, laptopjára. A kisebb beállítási problémákat így is meg tudjuk oldani. Ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhat meg.
TÖBBFÉLE SZÁMÍTÁSTECHNIKÁVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSÉVEL FORDULHAT HOZZÁNK
Fő tevékenységünk a laptopok és az asztali számítógépek hardveres és szoftveres szervizelése. Ezen kívül rendszergazdai szolgáltatásokat is vállalunk. Továbbá foglalkozunk adatmentéssel és hálózati hibaelhárítással is. Ha új laptopra, számítógépre, nyomtatóra vagy bármilyen informatikai eszközre lenne szüksége, akkor azokat is be tudjuk szerezni és üzembe helyezni. Tanácsokat is adunk, hogy ezek közül Önnek mit érdemes választania.