Távoli segítségnyújtás

Mire használható a távoli segítségnyújtás?

Ha valami szoftveres probléma van a számítógéppel / laptoppal, akkor nem szükséges az eszközt behozni a szervizünkbe. Sok esetben távolról is meg tudjuk oldani a kisebb beállítási problémákat. Pl. nem működik a levelezés, nem tölt be egy program, megváltozott a kinézete egy programnak, nem megfelelően tölt be egy weboldal, nem nyomtat a nyomtató, nem tud bejelentkezni valahova, stb.

A távsegítség program arra jó, hogy az Ön beleegyezésével be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe / laptopjába, ugyanazt a képet látjuk, mint Ön, tudjuk használni a billentyűzet, egeret. Nem a háttérben dolgozunk, Ön mindent lát a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépével / laptopjával.

Hat dolog szükséges ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni a számítógépébe / laptopjába, ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni. 1. Legyen bekapcsolva a számítógép / laptop. (ha nem kapcsolható be, vagy nem indul el a Windows, akkor azt távolról nem lehetséges megoldani). 2. Legyen működő internet kapcsolat. (ha nincs hálózat, vagy internet, akkor nem tudunk belépni, és az ilyen jellegű problémákat nem lehetséges távolról megoldani). 3. Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk használt távsegítség programot (AnyDesk). Ezt elég egyszer megtenni, később már csak el kell indítani az asztalon lévő ikonnal (AnyDesk) 4. El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk). 5. Kollégáinknak meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát / nevét, amit a program ír ki (AnyDesk). 6. Engedélyeznie kell, hogy csatlakozhassunk az Ön számítógépéhez / laptopjához.  
 
tavsegitseg-1

Hogyan telepítse saját számítógépére / laptopjára a távsegítség programot?

1. Töltse le a távsegítség programot

2. Nyissa meg a Letöltött fájlt

Ha Chrome böngészőben kattintott a letöltésre, akkor bal alul kattintson a fájlra (AnyDesk.exe), és utána nyomja meg a "futtatás" gombot. Ha Firefox bőngészőt használ, akkor kattintson a "fájl mentése" gombra.  Majd a jobb felső sarokban kattintson a lefele nyíló nyílra, aztán az AnyDesk.exe fájlra. Ha Internet Explorert használt a letöltéshez, akkor lent középen kattintson a "futtatás" gombra.

3. Telepítse A programot

A, Ha rákattintott az AnyDesk.exe fájlra ezt a képet fogja látni:
B, A program telepítéséhez kattintson az "AnyDesk telepítése erre a számítógépre..." szövegre a program bal szélén: 
C, Ezek után kattintson a zöld gombra: Elfogadás & Telepítés: 
D, Ezek után a kattintson az Igen gombra. (nem minden számítógépen jelenik meg ez az ablak) 
E, Sikeresen telepítette a távsegítség programot(AnyDesk). A jobb felső sarokban zárja be a programot. Kattintson az X-re:
F, Az asztalon keresse meg az AnyDesk Ikonját, kattintson rá kétszer. Ezentúl erre az ikonra kell kattintania, ha segítséget szeretne kérni tőlünk:  
G, Ez az ablak fog megjelenni, itt a bal oldalon fent találni fog egy 9db számjegyből álló számsort(AnyDesk-cím), ezt kell a kollégáknak megadni, hogy be tudjanak jelentkezni a számítógépére / laptopjára:  
H, Ennél a távsegítség programnál nincsen előre meghatározott jelszó. Minden egyes csatlakozásnál, mikor a kollégák megpróbálnak a számítógépére bejelentkezni, felugrik egy ablak, és Önnek engedélyezni kell, hogy beleegyezik a csatlakozásba. (zöld elfogadás gomb)   
Acer Laptop Szerviz
Asus Laptop Szerviz
Dell Laptop Szerviz
Fujitsu Laptop Szerviz
HP Laptop Szerviz
Lenovo Laptop Szerviz
MSI Laptop Szerviz
Samsung Laptop Szerviz
Sony Laptop Szerviz
Toshiba Laptop Szerviz