Ha valami szoftveres probléma van a számítógéppel / laptoppal, akkor nem szükséges az eszközt behozni a szervizünkbe. Sok esetben távolról is meg tudjuk oldani a kisebb beállítási problémákat. Pl. nem működik a levelezés, nem tölt be egy program, megváltozott a kinézete egy programnak, nem megfelelően tölt be egy weboldal, nem nyomtat a nyomtató, nem tud bejelentkezni valahova, stb.
A távsegítség program arra jó, hogy az Ön beleegyezésével be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe / laptopjába, ugyanazt a képet látjuk, mint Ön, tudjuk használni a billentyűzet, egeret. Nem a háttérben dolgozunk, Ön mindent lát a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépével / laptopjával.
Hat dolog szükséges ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni a számítógépébe / laptopjába, ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni. 1. Legyen bekapcsolva a számítógép / laptop. (ha nem kapcsolható be, vagy nem indul el a Windows, akkor azt távolról nem lehetséges megoldani). 2. Legyen működő internet kapcsolat. (ha nincs hálózat, vagy internet, akkor nem tudunk belépni, és az ilyen jellegű problémákat nem lehetséges távolról megoldani). 3. Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk használt távsegítség programot (AnyDesk). Ezt elég egyszer megtenni, később már csak el kell indítani az asztalon lévő ikonnal (AnyDesk) 4. El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk). 5. Kollégáinknak meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát / nevét, amit a program ír ki (AnyDesk). 6. Engedélyeznie kell, hogy csatlakozhassunk az Ön számítógépéhez / laptopjához.
A távsegítség program arra jó, hogy az Ön beleegyezésével be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe / laptopjába, ugyanazt a képet látjuk, mint Ön, tudjuk használni a billentyűzet, egeret. Nem a háttérben dolgozunk, Ön mindent lát a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépével / laptopjával.
Hat dolog szükséges ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni a számítógépébe / laptopjába, ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni. 1. Legyen bekapcsolva a számítógép / laptop. (ha nem kapcsolható be, vagy nem indul el a Windows, akkor azt távolról nem lehetséges megoldani). 2. Legyen működő internet kapcsolat. (ha nincs hálózat, vagy internet, akkor nem tudunk belépni, és az ilyen jellegű problémákat nem lehetséges távolról megoldani). 3. Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk használt távsegítség programot (AnyDesk). Ezt elég egyszer megtenni, később már csak el kell indítani az asztalon lévő ikonnal (AnyDesk) 4. El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk). 5. Kollégáinknak meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát / nevét, amit a program ír ki (AnyDesk). 6. Engedélyeznie kell, hogy csatlakozhassunk az Ön számítógépéhez / laptopjához.